Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji oraz stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4.
Złożenie ślubowania przez Radnego Rady Miejskiej wybranego w wyborach uzupełniających w dniu 8 czerwca 2025 roku
5.
Podjęcie uchwał w sprawie:
a)
zmiany składu Komisji ds. Budżetu, Promocji, Planowania i Działalności Gospodarczej Rady Miejskiej w Baranowie Sandomierskim;
b)
zmiany składu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Baranowie Sandomierskim;
c)
wyrażenia zgody na nieodpłatne przekazanie (darowizna na cel publiczny) na rzecz Powiatu Tarnobrzeskiego nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Gminy Baranów Sandomierski zgodnie z księgą wieczystą;
d)
zmieniająca uchwałę Rady Miejskiej w Baranowie Sandomierskim nr VIII/53/24 z dnia 29 października 2024 roku w sprawie udzielenia pomocy finansowej Samorządowi Województwa Podkarpackiego na realizację zadania publicznego w 2025 roku;
e)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Baranów Sandomierski na lata 2025-2034;
f)
zmian budżetu na rok 2025.
g)
przyjęcia Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Czwórmiasta 2034+
6.
Wolne wnioski i zapytania radnych wraz z odpowiedziami.
7.
Zakończenie obrad sesji.