« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji oraz stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

4. Informacja z pracy Burmistrza Miasta i Gminy Baranów Sandomierski oraz jednostek organizacyjnych Gminy Baranów Sandomierski

5. Podjęcie uchwał w sprawie:

d) przyjęcia rocznego Programu współpracy Gminy Baranów Sandomierski z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2025 rok;

e) zmiany uchwały Rady Miejskiej w Baranowie Sandomierskim nr VIII/52/24 z dnia 29 października 2024 r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Tarnobrzeskiemu na realizację zadań publicznych w 2025 roku;

f) zmiany uchwały Rady Miejskiej w Baranowie Sandomierskim nr LXIV/525/23 z dnia 2 listopada 2023 roku zmienionej uchwałą nr LXVIII/566/24 z dnia 29 stycznia 2024 r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Tarnobrzeskiemu na realizację zadania publicznego w 2024 roku;

h) przekazania skargi na rozstrzygnięcie nadzorcze Wojewody Podkarpackiego w przedmiocie stwierdzenia nieważności uchwały Nr VII/48/24 Rady Miejskiej w Baranowie Sandomierskim z dnia 25 września 2024 r. w sprawie pozbawienia dróg kategorii dróg gminnych poprzez wyłączenie ich z użytkowania jako drogi publiczne za pośrednictwem Wojewody Podkarpackiego do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie;

j) zmiany Uchwały Nr VIII/55/24 z dnia 29 października 2024 r., zmieniającej Uchwałę Nr LXII/505/23 Rady Miejskiej w Baranowie Sandomierskim z dnia 13 września 2023 roku w sprawie ustalenia wysokości opłat za pobyt dziecka w Samorządowym żłobku w Baranowie Sandomierskim, maksymalnej wysokości opłat za wyżywienie oraz warunków zwolnienia od ponoszonych opłat;

k) zatwierdzenia wniosku o wsparcie ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Mieszkalnictwa na sfinansowanie objęcia udziałów w istniejącej Społecznej Inicjatywie Mieszkaniowej.

6. Wolne wnioski i zapytania radnych wraz z odpowiedziami.

7. Zakończenie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej