Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji oraz stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4.
Informacja z pracy Burmistrza Miasta i Gminy Baranów Sandomierski oraz jednostek organizacyjnych Gminy Baranów Sandomierski
5.
Przedstawienie Raportu o stanie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski za rok 2024.
6.
Debata nad Raportem o stanie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski za rok 2024.
7.
Podjęcie uchwał w sprawie:
a)
udzielenia Burmistrzowi Miasta i Gminy Baranów Sandomierski wotum zaufania;
b)
zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2024 rok;
c)
udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Baranów Sandomierski z tytułu wykonania budżetu Miasta i Gminy za rok 2024;
d)
zmiany uchwały Rady Miejskiej w Baranowie Sandomierskim Nr XVI/135/25 z dnia 21 maja 2025 r., zmieniającą uchwałę Rady Miejskiej w Baranowie Sandomierskim nr XLVII/329/13 z dnia 27 września 2013 r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Baranów Sandomierski, udostępnionych dla operatorów i przewoźników oraz określenia warunków i zasad korzystania z tych przystanków;
e)
przekazania środków finansowych na Fundusz Wsparcia Policji.
f)
upoważnienia Burmistrza Miasta i Gminy Baranów Sandomierski do zaciągnięcia zobowiązań przekraczających rok budżetowy;
g)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Baranów Sandomierski na lata 2025-2034;
h)
zmian budżetu na rok 2025.
8.
Wolne wnioski i zapytania radnych wraz z odpowiedziami.
9.
Zakończenie obrad sesji.